Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
- Faxem
-
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
- Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Zgłoszenie instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków zawierające:
- oznaczenie prowadzącego instalację, jego adres zamieszkania lub siedziby
- adres zakładu, na którego terenie prowadzona jest eksploatacja instalacji (nr działki,
- rodzaj i zakres prowadzonej działalności, w tym wielkość produkcji lub wielkość świadczonych usług,
- czas funkcjonowania instalacji (dni tygodnia i godziny),
- wielkość i rodzaj emisji,
- opis stosowanych metod ograniczania wielkości emisji,
- informację, czy stopień ograniczania wielkości emisji jest zgodny z obowiązującymi przepisami.
2. załączniki do zgłoszenia:
- wyniki analiz ścieków surowych pobranych przed osadnikiem i po osadniku: BZT5 i zawiesina ogólna
- mapa sytuacyjna z naniesieniem lokalizacji oczyszczalni ścieków
Komórka organizacyjna
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska pok. nr 33
Opłaty
Nie pobiera się.
Podstawa prawna
Art. 152 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62 poz. 627 z 2001 r. z późn. zm.)