Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
1. Sprawozdanie z wykonania zadania publicznego
2. Załączniki:
- dodatkowe materiały mogące dokumentować działania faktyczne podjęte przy realizacji zadania (np. listy uczestników projektu, publikacje wydane w ramach projektu, raporty, wyniki prowadzonych ewaluacji) jak również dokumentować konieczne działania prawne (kopie umów, kopie dowodów przeprowadzenia odpowiedniego postępowania w ramach zamówień publicznych)
Wniosek w pliku Word
Pobierz wniosek w postaci pliku Word typu .doc
Wniosek w pliku PDF
Pobierz wniosek w postaci pliku typu .pdf
Komórka organizacyjna
Wydział Planowania i Rozwoju – Urząd Miejski w Dębnie
Opłaty
Nie pobiera się
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni po upływie terminu, na który została zawarta umowa (okresem sprawozdania jest rok budżetowy)
Podstawa prawna
1.Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dziennik ustaw z 2010r. Nr 234 poz. 1536)
2.Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010r. (Dz. U z 10 stycznia 2011r. Nr 6 poz. 25)
3. Uchwała Nr XXVIII/218/2012 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia 27 września 2012 r. w sprawie przyjęcia: „Programu współpracy Gminy Dębno z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań pożytku publicznego na rok 2013”
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje.
Dodatkowe informacje, uwagi
Za treść karty informacyjnej odpowiada KierownikPiR