Podatek leśny - osoby fizyczne
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
- Listownie, drogą pocztową
-
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
- Pocztą
-
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
- informacja w sprawie podatku leśnego;
- dokumenty poświadczające stan posiadania użytków rolnych:
- wypis z ewidencji gruntów i budynków
- odpisy posiadanych aktów notarialnych (oryginał do wglądu)
- wypisy z ksiąg wieczystych,
Komórka organizacyjna
- Wydział Finansowo-Budżetowy- pokój 24, tel. 0(95) 760 30 01-04 wew. 62
Termin i sposób realizacji
- 14 dni od zaistnienia okoliczności mających wpływ na powstanie bądź wygaśnięcie obowiązku podatkowego lub zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość podatku
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682, z późn. zm.)
- Uchwała nr LXX/433/2006 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia 26 października 2006 r. w sprawie określenia wzorów formularzy deklaracji i informacji na podatek od nieruchomości, podatek rolny
i podatek leśny (Dziennik Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 20 listopada 2006 r. Nr 109 poz. 2094)
Tryb odwoławczy
- Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie
za pośrednictwem Burmistrza Dębna w terminie 14 dni od otrzymania decyzji
Dodatkowe informacje, uwagi
Dokument kończący
- decyzja administracyjna ustalająca lub określająca wysokość zobowiązania podatkowego;
- decyzja ustalająca łączne zobowiązanie podatkowe;
- Zakres:
- Przedmiot opodatkowania:
- grunty sklasyfikowane w ewidencji gruntów i budynków jako lasy, z wyjątkiem lasów zajętych na wykonywanie innej działalności gospodarczej niż działalność leśna;
- Przedmiot opodatkowania:
- podmiot opodatkowania
- osoby fizyczne